سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

ابلهی یا نمودهای امروز

    نظر

یک خاخام صهیونیست:

اگر قوم یهود نبود سایر نژادها آفریده نمی‌شدند!
یک خاخام صهیونیست در اظهاراتی سخیف ابراز داشت: سایر اقوام به عنوان بردگان قوم یهود خلق شده‌اند و اگر قوم یهود نبود، خلقت آنها ضرورتی نداشت.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از شبکه خبری العالم، یکی از خاخام‌های رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب و ستیزه‌جویانه مدعی شد: نژادهای غیریهود برای خدمتگزاری به قوم یهود آفریده شده‌اند.
بر اساس این گزارش، "خاخام عوفادیا یوسف"، اخیرا در محفل صهیونیست‌ها "قوم یهود را ملت برگزیده خداوند خوانده و سایر نژادهای غیریهود را خدمتگزار این قوم برگزیده" قلمداد کرده است.
به نوشته العالم، این خاخام صهیونیست با محکوم کردن سایر ملل به عبودیت یهودیان در واقع پشت پرده افکار شوم صهیونیسم را برملا کرده است.
وی در سخنان اخیر خود که کانال 10 تلویزیون این رژِیم صهیونیستی بخش‌هایی از آن را پخش کرد، به ‌طور آشکار گفت: نژادهای غیریهود تنها برای خدمتگزاری ما آفریده شده‌اند و اگر قوم یهود نبود، هرگز آفریده نمی‌شدند.
این خاخام صهیونیست در ادامه سخنان ابلهانه خود افزود: نژادهای غیریهود شنبه‌ها که روز استراحت و آسایش یهود به‌شمار می‌رود به فعالیت‌های خود در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی برای خدمتگزاری به ملت اسراییل ادامه می‌دهند و اگر نژادهای غیریهود برای خدمتگزاری به قوم یهود اقدام نمی‌کردند، بدون شک از صفحه تاریخ محو می‌شدند.
وی اضافه کرد: علت اینکه خداوند به نژادهای غیر یهود، زندگی در دنیا را ارزانی داشته است تنها به‌خاطر خدمتگزاری به قوم یهود است.
این خاخام صهیونیست ابراز داشت: آنان در مزارع ما عملیات کشت و برداشت محصولات کشاورزی را انجام می‌دهند و دام‌های ما را پرورش می‌دهند و ما در جایگاه ارباب بر فعالیت‌های آنها نظارت می‌کنیم.
وی همچنین افزود: برای اینکه مسئله را برایتان روشن سازم مثالی می‌زنم، اگر فردی دراز گوشش را از دست بدهد، بدون شک آن فرد از نظر مالی متضرر می‌شود. این مقوله در باره قوم یهود صدق هم می‌کند. خداوند به نژادهای غیریهودی حیات ارزانی داشته تا به قوم یهود خدمتگزاری کنند. به این ترتیب این خاخام دیوانه صهیونیست تمامی 6 میلیارد جمعیت جهان منهای 6 میلیون صهیونیست ساکن سرزمین‌های اشغالی را درازگوش خطاب کرده است.
خاخام عوفادیا یوسف پیش از این در نشستی با "شیمون پرز" رییس رژیم صهیونیستی اظهار کرده بود: مسئله صلح در این دنیا را فراموش کنید چرا که یهودیان از حیات ابدی بهره‌مند خواهند شد و نژادهای غیریهود تا زمانی که منافع قوم یهود اقتضا کند به زندگی خود در این دنیا ادامه می‌دهند.
گفتنی است؛ "طارق ترشیشی " در برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه "( رژیم صهیونیستی از درون ) شبکه خبری العالم که یکشنبه شب پخش شد به بررسی سخنان این خاخام صهیونیست پرداخت.
این کارشناس مسایل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم براساس تبعیض نژادی و گرایش‌های نژادپرستانه بنیانگذاری شده است و با مطالعه تلمود (کتاب مقدس صهیونیست‌ها) به اندیشه‌ها و تفکرات افراطی آنها که با تعصبات نژادی و گرایش‌های نژادپرستانه آمیخته شده است، پی می‌بریم.
وی افزود: صهیونیست‌ها خود را ملت برگزیده خداوند و سایر ملت‌های منطقه را ملت‌هایی پست می‌دانند که از نظر طبقه‌بندی نژادی نسبت به یهود نازل‌تر هستند.
این کارشناس مسایل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: با توجه به اطلاعاتی که در این گزارش در خصوص اندیشه صهیونیستی و نگرش شخصیت‌های مذهبی صهیونیست نسبت به سایر ملت‌ها ارایه شده است، هر انسان دارای قدرت تعقل و تجزیه و تحلیل به این واقعیت می‌رسد که امکان تحقق آنچه به اصطلاح صلح خوانده می‌شود، میان رژیم نژادپرست صهیونیستی و ملت فلسطین وجود ندارد.
ترشیشی تاکید کرد: واژه صلح در ادبیات صهیونیست‌ها وجود ندارد و مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم با آنها که از سال 1948 میلادی تا کنون ادامه دارد تنها برای دفع وقت و به‌منظور غارت و تصرف هرچه بیشتر سرزمین فلسطین است.
پایان مطلب/ص

به نقل از

سرویس بین الملل
WWW.INN.IR
شماره خبر: ????? تاریخ خبر: ????/??/??