سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه

    نظر

هوالودود

  
  به مولایم سوگند اگر موعود را نمی شناختم این مطلب را نمی نگاشتم!
  چندی است که یکی از سایت های مذهبی و فعال در عرصه مهدویت که به اندازه چشمانم  به هدف پاک و مقدس ایشان ایمان دارم وهمین دل آزردگی ام را صد چندان می کند در  اقدامی شگفت و دور از ذهن با غیر ولایی خواندن مسیر موسسه موعود و مرتبط دانستن آن با برخی آقایان معلوم الحال اقدام به نشر مطالبی نموده که دل هر مشتاق امام زمان را می میراند .
  چه کسی است که نداند موعود اولین موسسه ایست که گفتمان تبری ومبارزه با صهیونیزم و فراماسونری را در ایران باب کرده است؟
  زمانی که برخی مسئولین هنگام تلفظ کلمه "فراماسونری" لکنت زبان می گرفتند،  مقالات ضد ماسونی موعود  روشنگر راه پژوهشگران بود.
  عزیزانی که برای نخستین بار با مقاله "فراماسونری دجال آخر الزمان" این جریان  را شناختند بد نیست که سری به منابع این مقاله پر محتوا بزنند تا مکررا نام  نشریه و سایت موعود را مشاهده فرمایند تا مبادا سهوا هم که شده  همسنگرانمان را در موسسه شریف موعود محافظه کار و خارج از مسیر ولایت بدانیم.
  نمی دانم یا این برادرانم نمی دانند که شیعه ای را بی ولایت خواندن سهمگین  ترین دشنام است و یا اینکه با موسسه موعود و جناب استاد شفیعی سروستانی آشنایی ندارند!
  اگر آنگونه که ادعا فرموده اید و این موسسه را با برخی آقایان معروف به تمول  در ارتباط دانسته اید در آن صورت چگونه مشکلات شدید مالی موسسه موعود ،نداشتن سرور و هزاران مشکل دیگر معلول علل مالی  را توجیه می کنید؟
  بنده سالهاست با موعود و تفکر حاکم بر آن آشنایی دارم هرچندکه به سبب مشغله کاری هرگز سعادت همکاری رسمی با این موسسه را نداشته ام ولی تنها  چیزی که می دانم  این است که ماجرا از جریان مصداق یابی برخی عزیزان شروع شده است .
  اگر حقیر سرو پا تقصیر را صاحب نظر در زمینه مهدویت می دانید ، بنده نیز با این شکل از مصداق سازی مخالفم . به گونه ای که مضرات ومفسده آن را حتی درصورت صحت مصادیق بیش از سود آن می دانم و اگر که نه مرا  اینگونه نمی پندارید لا اقل از دفاتر و بیوت  مراجع پرس و جو فرمایید تا ببینید این عزیزان نیز چنین اقدامی را شدیدا محکوم می کنند.
  هنوز صدای زمزمه هایی که آقای هاشمی رفسنجانی را به سبب "کوسج" و همچنیین "تفویض فرماندهی کل قوا از سوی حضرت امام(ره) " شعیب می دانستند در گوشم زمزمه  می کند!
  اندکی نگذشت که جناب رحیم صفوی را نیز به همان دلیل نخست و همچنین فرماندهی سپاه پاسداران شعیب دانستند!
  عزیزانم اگر فقط و فقط یک درصد هم  آقای احمدی نژاد مصداق "ابن صالح "  نباشد چه کسی تاوان دلسردی خیل کثیر مشتاقان حضرت حجت را خواهد داد.
  اگر این عزیزان مقالات و سخنرانی های استاد شفیعی علیه خود را دلیل این واکنش می دانند .
   عرض کنم که اگر من بودم و تمامی حق نیز از آن من می بود به سبب تجربه این بزرگوار  در حوزه خطیر مهدویت لب از لب نمی گشودم و اندکی در آرا و نظراتم تامل می نمودم کما اینکه مقاله ایشان در نشریه موعود به عموم مصداق سازی ها اشاره کرده بود که بیش از همه باید به عبا و قبای عزیزانمان در سنگر وعده صادق بر می خورد!
  برا درانم مصداق سازی شهامت نمی خواهد بلکه بازی کردن با حاشیه و جدار امنیت امام زمان است، درک مصادیق برای خواص است نه عوام ، کوچکترین اشتباهی در این زمینه در نزد عوام موضوعیت مهدویت را زیر سوال می برد!
  مگر نه اینکه امروز وهابیون ،سلفی ها و صهیونیستها  نیز دست به دامان مصداق  سازی شده اند؟
  یاران امام زمان با شمایم صرف نظر از چاپ مقالات مصداقی از سوی سایت وزین وعده  صادق ترس نیست عین عقلانیت است و الا هرکسی طالب درج چنین مطالب جنجالی و خواندنی  با نام خود است که البته شهیر ترین انسانها در این عرصه گمنامترین ایشان هستند.

عزیزانمان در سنگر وعده صادق مستحضر هستند که بسیاری از این مصادیق سالها پیش در جلسات خصوصی کاملا واکاوی شده و نحوه برخورد با هرگونه از آنها نیز در نظر گرفته شده بود و بسته به نوع و اهمیت مطلب مسئولین مربوطه نیز آگاه می شدند، کما اینکه این روند همچنان ادامه دارد.(انتقال مطالب به مسئولین مربوطه)
  لابد چون حقیر نیز- باوجود علم بر مصادیقی که شاید در مخیله کسی نگنجد- از این حوزه در نوشته ها و سخنرانی هایم دوری جسته ام  را ترسو و خائف می دانید؟
  حقیر بزرگترین افتخار عمرم را پیشاهنگ شدن و جنگیدن علنی با صهیونیزم و فراماسونری می دانم خطی را که من شکستم  بسیاری از پژوهشگران این وادی آن را  خود کشی می پنداشتند و بارها و بارها در جلسات خصوصی مرا مجنونی خواندند که دست به عملیات انتحاری زده است!
   به مولایم سوگند مرگ در این راه را جز شهادت نمی دانم  و می دانم که  شما همسنگرانم نیز چون من می اندیشید.
  به مولایمان سوگند این اختلافات در جبهه یاران امام زمان (عج) دل را میرانده و دشمن را شاد می گرداند لذا از برادرانم در سنگر مبشران ظهور می خواهم که در  اسرع وقت نسبت به دلجویی از موسسه موعود اقدام نموده وان شا الله دیگر شاهد  چنین اتفاقاتی در میان یاران نباشیم.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.
  
  عبد عاصی : علی اکبر رائفی پور